"Leading Hotels of the World" für unter 14€

Dieses Thema im Forum "Top Deals" wurde erstellt von TorstenMUC, 4. September 2008.

  1. maarquee

    maarquee Co-Pilot

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    hab ich grad bekommen, heute morgen beim testen kam keine fehlmedung:

    Ihre Nachricht hat einige oder alle Empfänger nicht erreicht.

    Betreff: 1928
    Gesendet am: 02.10.2008 13:47

    Folgende Empfänger konnten nicht erreicht werden:

    1928 am 02.10.2008 13:47
    Die Nachricht konnte nicht übermittelt werden, weil das Postfach des Empfängers voll ist. <lhnyex3.lhw.com #5.2.2>
     
  2. hlewen

    hlewen Gold Member

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    Abgesehen dass die Aktion ja eh abgesagt wurde, hatte der SVP Marketing auf FT auch gesagt, dass duplicate mails zur Disqualifizierung führen. Nicht dass die Regeln mal irgendwo sonst verfügbar gewesen wären. Wäre also keine gute Idee gewesen zu testen :wink:
     
  3. maarquee

    maarquee Co-Pilot

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    habe um 14.01Uhr eine Mail geschickt. Auf die kam keine Fehlermeldung, dass das Postfach voll ist.
    Scheinen um 14.00Uhr die alten Mails gelöscht zu haben....
     
  4. Guest

    Guest Guest

    Ich habe keine Fehlermeldung erhalten
     
  5. Guest

    Guest Guest

    Habe geschickt um 14:00:10 :idea:
     
  6. Markus1301

    Markus1301 Gold Member

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    was schickt ihr denn für emails dort hin??
    habe ich was übersehen?

    m
     
  7. Guest

    Guest Guest

    http://www.lhw.com/promoload/1928_email_English.doc

    Geht aber vermutlich nur, wenn man registriert ist :shock:
     
  8. Flyer05

    Flyer05 Platinum Member

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    @ Michael Tantini

    Auktion wurde abgesagt...
     
  9. Markus1301

    Markus1301 Gold Member

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    hatte mich schon gewundert!

    markus
     
  10. zisa

    zisa Silver Member

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    ich 14:00:05 Middle Eastern Time Summer :wink: keine Fehlermeldung, kein Daemon-Mailer, kein Feedback, keine von den o.g. Email-replies

    schau ma ma wa da komd
    zisa
     
  11. luggi

    luggi Bronze Member

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    Wie hätte das denn auch funktionieren sollen? Wollten die die Erst- Zweit- und Drittwünsche verschiedener Hotels für 6000 Übernachtungen manuell zuordnen? Blödsinn...
     
  12. Ventus2

    Ventus2 Gold Member

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    nachdem ich gestern Stundenlang versucht habe auf die Seite zuzugreifen, war der Versuch heute ja schon garnicht erwähnenswert...bei mir kam auch keine Fehlermeldung und vielleicht wird es ja doch was...einfach abwarten...
     
  13. zisa

    zisa Silver Member

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    wieder verschoben ?? (es steht auf der http://www.lhw.com/1928 folgendes):

    http://www.lhw.com/Promo1928/EndOfPromotion.htm

    eindeutig EndOfPromotion.htm, na ja
     
  14. Sanne

    Sanne Gold Member

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    Nur 150.000 registrierte User?
    Da hätte ich mit wesentlich mehr Interessenten gerechnet...
     
  15. Ventus2

    Ventus2 Gold Member

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    Kam eine Antwort auf meine gesendetes Formular...

     
  16. zisa

    zisa Silver Member

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    wann genau?
     
  17. Guest

    Guest Guest

    ich hatte gestern einige Varianten als email Adresse des CEO Mr. Teng ausprobiert. Scheinbar war die richtige dabei :lol:
    und man muss es ihm zugute halten, er hat persönlich - oder wenigstens durch jemanden - geantwortet. Es sieht auch nicht nach den Massenemails aus, welche es von den Customer Relations gab.

    Hier die mail von gerade eben:

    Dear .........



    Thank you for your email. You are absolutely right it was a huge chaos and many aspects of our organization failed in carrying this task. But we are not playing with our loyal customers. We sincerely wanted to thank our customers by providing some with a great deal to celebrate our 80th anniversary. Clearly we have learned that we took on more than we can handle. While this is unfortunate for us, worse is the frustration and waste of time we caused our customers. Which is why I have decided to personally answer every email I received. Some would say that’s not a good use of a CEO’s time. Yes and no. It is a good use of my time to acknowledge everyone who took the time to share their thoughts with me. Clearly it was not a good use of our customers’ time to participate in this promotion either. It is also a good reminder for me in the future to be sure we are absolutely prepared.



    Late yesterday we realized our back up plan may not work which is why we postponed it in order for us to regroup and come up with a plan that will work for all the registered customers. A second failure would be unthinkable. We are working on a solution as we speak.



    Thank you for sharing your thoughts with me. I realize we have a large task to restore confidence in us. I hope you will give us another chance to earn your trust.



    Ted





    Ted Teng

    President & CEO
    The Leading Hotels of the World, Ltd.

    99 Park Avenue

    New York, NY 10016, USA

    Tel: 1-(212) 515-5602

    Fax: 1-(212) 515-5635
     
  18. UncleSamDavid

    UncleSamDavid Diamond Member

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    Ted, Respekt!
     
  19. nicknick

    nicknick Bronze Member

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    Ich bekam diese Mail. Wenigstens persönlich... :roll:

    Dear ...,

    I apologize for not being able to respond to you sooner. I am truly very sorry and can honestly say that it was not our intention to inconvenience or frustrate you in any way. We indeed suffered from a catastrophic technical malfunction yesterday and despite our efforts to carefully manage and prepare for this worldwide promotion, traffic exceeded more than one hundred times our norm.



    Please accept our sincere apologies and know that we are committed to bringing all registered participants a fair opportunity and viable solution to reserve these rooms at the USD 19.28 rate at a later date. As you are already familiar with The Leading Hotels of the World, I’m sure you can appreciate that this type of error is uncharacteristic of our 80-year old brand for which personalized customer service is a priority.



    With thanks for your understanding and time,

    Ani
     
  20. Guest

    Guest Guest

    Und die email von Ted Teng an ein anderes Familienmitglied von uns. Ich muss sagen, Respekt, er hat zwar ähnliche Bausteine, wusste aber sogar, dass er bereits an uns - anderer Vorname - geschrieben hatte.

    So blöd auch die Aktion gelaufen ist, er macht einen guten Job u. bemüht sich sehr! Ich möchte nicht wissen, wieviele emails er zu beantworten hat. Bei uns hat er jedem Familienmitglied einzeln - und immer auf den Text der emails von uns bezogen - geantwortet!


    Dear Mr. ......
    Thank you for your email. I responded to Mrs . ..........earlier. You are absolutely right that we had a terrible execution of this promotion. But this was not a campaign to lose clients or collect email addresses. We sincerely wanted to thank our customers by providing some with a great deal to celebrate our 80th anniversary. We failed. Clearly we have learned that we took on more than we can handle. While this is unfortunate for us, worse is the frustration and waste of time we caused our customers. Which is why I have decided to personally answer every email I received. Some would say that’s not a good use of a CEO’s time. Yes and no. It is a good use of my time to acknowledge everyone who took the time to share their thoughts with me. Clearly it was not a good use of our customers’ time to participate in this promotion either. It is also a good reminder for me in the future to be sure we are absolutely prepared.



    Late yesterday we realized our back up plan may not work which is why we postponed it in order for us to regroup and come up with a plan that will work for all the registered customers. A second failure would be unthinkable.



    Thank you for sharing your thoughts with me. I realize we have a large task to restore confidence in us. I hope you will give us another chance to earn your trust.



    Ted



    Ted Teng

    President & CEO
    The Leading Hotels of the World, Ltd.

    99 Park Avenue

    New York, NY 10016, USA
     

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